2.8.07

Negativno

"Fantastični štirje"
SonyEricsson w800i, način negativ, Heineken special edition


"Vsak za sabo, Samo v petek"
SonyEricsson w800i, način negativ, kuhinja v bivšem stanovanju


"Krom zobotrebci"
SonyEricsson w800i, način negativ, miza v restavraciji ViaBona


"Vijugabilno"
SonyEricsson w710i, način negativ, luč v sobi


"Kontraključ"
SonyEricsson w710i, način negativ, luč na hodniku



"Napad iz vesolja"
SonyEricsson w710i, način negativ, luč v kuhinji


"Banotesque 1"
SonyEricsson w710i, način negativ, luč v wc-ju


"Banotesque 2"
SonyEricsson w710i, način negativ, luč v wc-ju

(Vse slike avtorsko delo, bla, bla, bla, če že ukradete, vsaj polinkajte. Komercialna kraja jasno prepovedana)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Ojej, pa kaj si sam doma al kaj :) Luč tukaj, luč tam :) No ja, saj so lepe fotkice, še posebe tiste, ki vzbujajo nostalgijo... jebemti, k da bi biu star 83 let :)

BTW, jst sm (pa res) sam doma :) če me najdeš, si dobrodošel - vina in čevapov je še nekaj...

Shkarpyan pravi ...

Eh, če bi bil-a sam-a, bi že lociral, tako pa se mi ne da preveč :]