10.10.06

I'm an alien, I'm a little alien

Tako. Koncno za racunalnikom v Albaceteju, natancneje v domu Jose Isbert, ki bo moje prebivalisce naslednjih 8,5 mesecev. Ko clovek prezivi tri dni v Madridu in si misli, da je ze spoznal pravo Spanijo, potem pa ga doleti "majhen" sok. Pridod v mestece, kjer nihce ne zna anglesko, ljudje pa v dolgih majicah hodijo pri 25 stopinjah.

A najprej sem vam dolzan opisati se nedeljo v Madridu. Pravzaprav tudi koscek sobote, saj ne vem kako sem lahko izpustil dejstvo, da je bila prva stvar, ki sem jo naredil v soboto, ogled stadiona Santiago Bernabeu. Za vse nevedneze, to je stadion kluba Real Madrid C.F. Za 9€ sem se sprehodil po stadionu (na zalost ne po travi), garderobah in klubskem muzeju. Najbolj me je navdusil jacuzzi v garderobah in pa prihod po tunelu iz garderob na igrisce. Tudi ko prides na prazen stadion je obcutek neverjeten, ko se nenadoma vse odpre pred tabo, kar stisne te malo v zelodcu. Kako mora biti sele, ko je stadion nabito poln, si ne morem niti predstavljati. Defenitivno si bom prisel ogledati kaksno tekmo v bliznji prihodnosti. V klubskem muzeju je seveda najbolj opevanih 9 osvojenih pokalov Lige prvakov, nad njimi pa se nenehno predvaja Zidanov neverjetni gol iz voleja proti Bayerju. Celoten obisk najbrz niti ni vreden tega denarja, ampak feni smo pac feni. Poleg tega pa je potrebno malce podpreti enega najbogatejsih klubov v Evropi.

Nedelja je bila, da ne boste rekli, da hodim le potrgovinah, kulturni dan. Jasmina je predlagala ogled madridskega zivalskega vrta, kar se je izkazalo za zadetek v polno. Doticni zoologico je namrec eden najvecjih v Evropi in dejansko ponuja kar precej stvari za ogled. Navdusena sva bila nad pingvini, saj sva jih oba prvic videla v zivo, defenitivno pa so najvecji vtis pustili trije bengalski tigri, ki so bili res ogromni. Na voljo so imeli precej velik prostor s terasami in umetno reko, v nasprotju z ljubljansko kletko 3x3m. Po zivalskem vrtu sva odsla v Parque del Retiro (Park pocitka), ki je brzkone najvecji Madridski park. Parki so v spanskih mestih res prekrasni. Del Retiro je ogromen, poln ljudi in res ponuja prostor za pocitek in ciscenje mozganov. V enem delu parka je veliko umetno jezero, kjer je moc najeti coln na vesla za 40 minut, kar ponuja prekrasen prizor. Jezero polno modro-belih colnickov, nad njim pa se razprostira spomenik postavljen v cast Alfonsu XII. Tukaj je slika, a v zivo to izgleda miljonkrat bolje. Takoj, ko mi Jasmina poslje fotke, jih bom objavil, obljubim. Vglavnem, znotraj teh stebrov se zvecer zbere kup nadebudnih bobnarjev, ki ustvarijo neverjetno vzdusje. Ritem se razlega dalec naokoli, okrog pa ogromno mladine, folk plese in ga pije, tudi kaksna bolj sumljiva substanca zaokrozi, potem zacnejo svoj show "zonglerji z ognjem", skratka res dobro vzdusje in preden se zaves, ze pades v ritem bobnov in migas s telesom. Nepozabno. Zvecer sem povzrocil tudi malo problemov, saj se je cimer, katerega sobo sem zasedel, popoldne vrnil in nasel moje stvari v njegovi sobi, obenem je prisla se lastnica in zacela razbijati skatle, da to ne gre tako, ampak glede na spanski karakter, bo najbrz vse v redu. Se enkrat hvala za vse gostoljubje, Jasmina.

V ponedeljek zjutraj sem se tako strpal na avtobus in po treh urah in pol prispel v Albacete. Kot ze omenjeno, me je pricakalo 25 stopinj celzija, jaz pa sem se otovorjen z vso prtljago (dobro, res dobro, da sem nacrtno vzel le najnujnejse) podal v iskanje univerze in mednarodne pisarne. Ze tu pa me je pricakal prvi jezikovni sok. Vodja pisarne je se nekako govorila anglesko, ampak me je hitro predala v roke mlajsi pomocnici, ki pa je znala le kakih 20 besed. Ampak, kot sem spoznal kasneje, je to ze skoraj znanje za doktorat. Na hitro mi je razkazala univerzo, nato pa sem se odpravil v Residencio Jose Isbert, da odlozim tovor in prevzamem sobo. Gospod in gospa na recepciji nista znala anglesko popolnoma nic. In to ne v prenesenem pomenu, temvec dobesedno nic. Niti besedice. Zame je to se zdaj malce sokantno, ampak se privajam, da je tako z vecino ljudi tu. Povprecen Slovenec sicer ne blesti v anglescini, ampak defenitivno bi znal preziveti v anglesko govoreci drzavi. Spanci pa nic. Nada. Tako sem torej prisiljen z mojim skromnim, oziroma bolje receno ubogim znanjem Spanscine komunicirati po cel dan. Kako je izlgedal moj vcerajsnji vecerni shopping - ko sem skusal razloziti, da potrebujem rjuho in prevleko za kovtr in povstr, ce se da malce bolj gladko, ne navaden bombaz, ter kaksno posebno barvo, aja, pa se dve ali tri brisace - si ne morete predstavljati. Bolj ko sem krilil z rokami, bolj so mi ponujali neke cudne rjuhe in odeje. Na sreco sem naletel na darilo z neba, na odlicno zalozeno trgovino Zara Home, ki je bila seveda samopostrezna in vse je bilo opremljeno z angleskimi etiketami. Ne morem opisati, kaksno olajsanje je to predstavljalo zame, ko sem se ze skoraj sprijaznil z dejstvom, da bom spal brez posteljnine. Stanovanje je sicer dokaj lepo, zelo veliko, enonadstropno, kuhinja in dnevni prostor spodaj in stiri sobe ter dve kopalnici zgoraj. Cimri so Juan, Carlos in Antonio, trije Spanci, ki (zacuda) ne govorijo popolnoma nic anglesko. Kako lahko obstajajo studentje informatike in ekonomije, ki ne znajo anglesko, mi se zdaj ni jasno. Poleg tega pa govorijo v narecju, pozirajo besede, Carlos ima pa sa govorno napako. Fantasticno. Cele dneve ocitno prezivijo za racunalnikom ob igranju iger, torej trije spanski geeki, ocitno pa igrajo tudi pravi nogomet. Carlos, ki izgleda se najbolj geek, mi je rekel, da mi bodo povedali, ko bodo igrali nogomet. Juhu. Hu. Cistoca jim ni ravno pomemben faktor, tako da sem danes ze umival po tleh in cistil kuhinjo.

Komaj cakam, da se mi v sredo zacne tecaj Spanscine, ki ga na sreco nisem zamudil. Tam namrec spoznam ostale Erasmus studente, s katerimi se bom ocitno druzil vsaj na zacetku. Sedaj pa letim pod tus, pod britvico, nato pa v center na kavo ter ponovno v shopping. Potrebujem se miljon majhnih stvari, od obesalnikov do vode. Aja, skoraj bi pozabil, Gasper, student nase fakultete, ki je ravno tako prisel v Albacete, je tu zdrzal natanko 3 dni, nato pa je na pisarni rekel da to ni zanj in je s prvim letalom odsel nazaj v Slovenijo. Nekako ga malce razumem, a bom vseeno poizkusil ostati se kaksen teden ;] Hasta luego!

PS: Danes je verjetno zadnjic brez sumnikov, saj so tu na voljo prikljucki za net, tako da bom naslednjic prinesel svoj racunalnik. Poln kufer mam ze te spanske tipkovnice.

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

No tako Muhč. Kot sem ti pred odhodom obljubil te bom v tem času ko te ne bo tu na Dilcah malce obveščal kaj dogaja v tvoji rodni vasi domači.
Tvoj blog spremljam že od samega začetka, ampak glede na to da sva soseda se mi pač ni zdelo življensko pomembno da kaj pokomentiram.
Zato naj ti najprej zaupam moje mnenje o blogu. Je zelo zanimiv, in glede na to da boš preživel naslednje mesece v Španiji bo verjetno še bolj. Zasluge za to da se tvoj blog tako dobro bere pa nima samo Španija ampak tudi ti sam, saj imaš zelo dober in zanimiv slog pisanja ki bralca potegne vase. Vse čestitke!! Ni veliko takih blogov na netu!!
Aja čestitke tudi za to, da si se sam tako pogumno brez predznanja španskega jezika podal v tujo deželo in da boš v nasprotju z Gregorjem vztrajal.
Sedaj pa glavna stvar mojega komentarja. Verjetno ti je jasno katera bo glavna tema mojih in tvojih komentarjev.
Žal ti moram povedati, da si se rodil nekaj let prepozno ali pa prezgodaj :-). V Španijo si namreč odšel ravno v času ko bo tvoj ljubljeni klub PONOVNO OSTAL BREZ VSEH LOVORIK, ki jih bo pobrala GRANDE FC BARCELONA. Belemu baletu ne more pomagati niti cela Italija, niti cela Nizozemska, niti cela Francija, niti vsi Indijanci tega sveta.
Vsi vemo, da so Ronaldihno, Messi, Deco, Eto in ostali KRALJI španskih igrišč in da do takrat ko bodo oni igrali bodo igralci kraljevega kluba samo oprode!!
22. tega meseca jim na El clasicu ne more pomagati niti tvoje navijanje v živo na Santiago Bernabeu. Lahko pa jih mogoče malce podkuri moja malenkost v Barceloninih bojnih barvah zato od tebe pričakujem v kratkem mail v katerem mi sporočaš da imaš karto zame za točno to tekmo. Pričakujem da za sedež čim bližje rezervni klopi balerinic :-).
Ampak uredu. Ker razumem, da tvoje znanje Španščine še ni tako da bi te Ramón Calderón razumel, da hočeš imeti vstopnico za točno to tekmo, med tem ko mu boš ti prijazno grozil, bom zelo zadovoljen že če dobim kapco od Atletica Madrida ki bo pristala na častnem mestu poleg kapce Barcelone :-).
No tako. Za prvič je dovolj. Upam, da sem zadostil tvoji toliko krat omenjeni želji po malce daljših komentarjih ? če je bil predolg ti samo povej, prosil pa bi te še za fotko bengalskih lepotcev. Pred kratkim sem bil tudi sam v Ljubljanskem zoju in se strinjam s teboj da je to prava revščina. Ti pa hkrati lahko povem, da je še vedno bolje kot v Latvijskem zoju kjer imajo samo eno divjo mačko ? tigrico Mayo pa še ta se je takrat ko sem bil tam skrivala pred obiskovalci. Tako da bodimo zadovoljni da sploh imamo kaj.
Mislim pa tudi, da nihče od moških bralcev tega bloga nebi imel nič proti če bi lahko videli tudi fotke Jasmine in Rachel :-).
Do naslednjič - Adios Amigo!!

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Mišel pravi ...

Mogoče ti bo zdaj jasno, kako se počuti človek, ki mora cimrom ves čas moriti, naj vendar zaboga pospravijo kaj za seboj ...
Al pa tudi ne ...

Shkarpyan pravi ...

Hehe Mišel, tale post me je pa nasmejal :] Ne bi rekel, da si ravno zgled za pospravljanje ;] Kako drugače kej v stanovanju, me Gego dostojno nadomešča? :]

Shkarpyan pravi ...

Skor bi pozabu, hvala za komentar, sosed, si si pa kar vzel čas :] Boš dobil slike tigrov, obljubim...

Aja, izbrisani komentarji so bili podvojeni od prvega, da ne bo kdo mislil, da cenzuriram ;]