29.7.06

Fura št.2: "Krk-Ičići - Na lepe oči"

Po uspešno opravljenem preizkusu avtodoma je seveda takoj prišla na vrsto nova odprava. Načrtovan kraj potovanja - Krk, trajanje potovanja - 3 dni. Glede na to, da je edina članica prejšnje odprave morala nazaj na delovno mesto, sva morala s Tadejem urgentno najti nekoga, ki bi se nama pridružil na izletku do Krka. Po nekaj preklicanih cifrah je prisotnost končno potrdil Andraž a.k.a Bučko, prijatelj iz fuzbalerskih krogov. Ob šestih zjutraj smo že vozili v smeri otoka Krka. Na meji že obvezno preverjanje osebnih izkaznic in par nezaupljivih pogledov, nato pa gladka vožnja do mostu na Krk. Glede na to, da je bil izlet načrtovan le okvirno, smo se morali tu odločiti, kam točno gremo. Prva destinacija - mesto Krk. Našli smo kamp, ki je vsaj na zunaj precej obetal, štiri zvezdice & stuff, ampak smo se po krajšem ogledu obrnili, saj je deloval precej hladno in dolgočasno, sploh plaža je bila ena velika skala. Naslednja postaja - Baška. Tu pa ravno obratna situacija. Kamp popolnoma nabit, človek na človeku, šotor na šotoru. In niti sledu o kakšni senci. Glede na to, da cene niso bile preveč prijazne, za ta denar pa bi dobili krpo zemlje na žgočem soncu, nam tudi tu ni dišalo preveč. Ko so se začele širiti še vesti o pomanjkanju vode na hrvaških otokih, smo sprejeli drastično odločitev. Vrnitev v Ičiće, seveda :] Sledila je menjava za vozniškim sedežem in ob 12ih smo že parkirali avtodomček v senci pod ogromnim drevesom, blizu WCjev, z ogromno prostora okrog nas. Edina težava je bil prekratek kabel za elektriko, ampak smo si po nekaj zapletih in kriljenju z rokami izposodili kabel od madžarske družine, ki je imela prikolico poleg nas. Sem mogoče že kdaj omenil, da Madžari ne znajo tujih jezikov, Madžarščina pa enako razumljiva kot Japonščina? Cena za bivanju v kampu naj ostane skrivnost, se pa naslov tega zapisa nanaša ravno na to postavko. Mladenič na recepciji je rade volje zamižal na eno oko in po načelu "malo meni-malo tebi" konkretno znižal ceno.
Bivanje je potekalo brez večjih pretresov, crknil nam je sicer hladilnik, tako da so bile pive hlajene na ledu, senčna lokacija pa je dopuščala spanje vse do devetih, desetih zjutraj. Luksuz :] Končno smo preizkusili tudi odbojkaško in nogometno igrišče na mivki, oboje precej uspešno.
Vsak dan se je vreme okrog dveh popoldan poslabšalo, padlo je tudi nekaj kapljic dežja, ampak to je pomenilo le selitev pod tendo1 priljubljenega kafiča na plaži, torej nič slabega :] Že na začetku tedna nas je dodobra zasvojil Yamb2, tako da se je med dežjem in pretirano vročino slišalo rožljanje kock po pločevinasti mizi. Natakar nas je sprva gledal malce postrani, ampak je bil z napitnino očitno precej zadovoljen, saj je brez pripomb nosil krigle vode z ledom :] Glede na to, da je proti večeru skoraj zaspal za šankom, nas je seveda zanimal razlog za utrujenost. "Radim od šest do deset - svaki dan." Ni kaj, takšno je življenje ob morju, tri mesece turistične sezone je potrebno izkoristiti kolikor se da. Mi jih nedvomno bomo :]

PS: Voila, postavil sem album na PhotoBucketu, tule je link do drugega popotovanja, dodan pa je seveda tudi podalbum iz prvega.

1.tenda - italijanski, posledično primorski, izraz za šotor, oziroma platneno streho
2.Yamb - igra s kockami, kjer vsak igralec trikrat meče pet kock, po vsakem metu izloči poljubne kocke, na koncu oz. že po prvem ali drugem metu pa v posebno tabelico vpisuje dobljene kombinacije. Igra, ki se jo naučiš v nekaj minutah, nato pa iz igre v igro spoznavaš, da je še kako pomembna strategija in pomembno razporejanje kombinacij. Tu so pravila in tabela, na žalost nisem našel nič v slovenščini/angleščini.