6.7.06

Hello world & dol ali gor?

Voila. 6.7.2006 se je, ob poslušanju glasbe in izgubljanju na virtualnih poker mizah, rodil moj blog. Glede na to, da zadnje čase blogi rastejo kot gobe po dežju, večinoma brez prave vsebine in namena, sem okleval in okleval, a je vseeno želja zmagala. Poleg tega pa me z oktobrom čaka posebna avantura - leto dni študentske izmenjave v Španiji, tako da bo blog služil tudi kot sredstvo sporočanja, kaj se z menoj dogaja "tam dol".

Tam dol v Španiji. Ali tam gor v Španiji? Kadar se odpravljamo južno ali severno od našega izvora, potem tu ni debate. Gremo dol v Srbijo na odojka in gremo gor na Švedsko na Švedinje. Kaj pa vzhod-zahod? Ko sem prvič omenil, da bom gor v Španiji, me je eden izmed prijateljev opomnil, da je Španija dol. Saj je vendar južneje od nas. Ok, striktno geografsko je seveda dol. Ampak meni predstavlja izpolnitev neke želje, nek premik v mojem življenju, torej grem gor. Poleg tega pa je geografska opredelitev lahko čudna/zanimiva. Ok, Evropa je večinoma logična. Gor v Pariz, a dol v Monaco, gor v Romunijo, dol v Madrid. Kaj pa ZDA? A se samo meni čudno sliši "...ma ja, jutri letim dol v Ameriko..."? Ok, dol v Mehiko, Kalifornijo, ampak dol v New York, Washington? No ja, resnici na ljubo, land of the free, home of the brave gre zadnje čase resnično bolj dol, kot gor...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Živijo!
En komentar za začetno vzpodbudo - ti samo piši, jst bom sigurno redno bral :) in komentiral :)

Lep pozdrav iz sončne Ljubljane.

p.s. Pa še kakšen link dobiš :)