23.7.06

Ne - verjetnost

Nemogoče. Katastrofa. Hvala moškemu spolnemu ogranu, da imam blog, da lahko tukaj malce odvijem ventil za paro. Glede na to, da je še en preklemansko vroč dan (na srečo, seveda) in da je v sobi prijetno hladno, je igranje pokra na nedeljsko popoldne idealna zaposlitev. Dan se je začel super, hitra zmaga na drugem odigranem SNG-ju1. Nato pa obup. Denarno niti ne, saj je bilo nekaj tretjih mest, ampak na kakšen način! Kot da bi bile vse mize na PartyPokru začarane. Danes verjetnost res ni imela prstov zraven...
- dobim AQ, grem all-in, ker sem short-stacked, dobim en call2, nasprotnik pokaže AJ. Super, rečem. WRONG! Na mizo padeta dva asa, ampak seveda tudi J. Dobro, ni panike, se zgodi...
- na mizi me nekdo lepo slow-playa z A-high flushem, tako da ostanem že takoj na začetku skoraj brez čipov. Jebiga, ain't over till it's over. Začnem ful pazit, kradem blinde, se spet prebijem nazaj do čipov, ostanemo še štirje. Dobim QQ, glede na to, da so blindi že visoki, grem all-in, pokliče me nekdo z A2. Je prišel A na mizo? Damn right...
- naslednja miza, praktično identična situacija, le da dobim KK... All-in, pokliče me nekdo z A9. Je prišel A na mizo? Nopey, dve devetki...
- naslednja miza, nobenega handa, vseeno s KK izločim dva igralca z A2 in A7, ostanemo štirje, začnem razlagat, da sem začuden, da sem zmagal, saj pušim na take hande že cel dan. Se smejimo, eden izmed nasprotnikov gre all-in z AK, premaga ga nekdo z AJ. Vsi v smeh, jaz "see that, all ****** day long..." Dobim AJs, grem all-in, poklican sem s strani Q9, na mizo padeta dve dami... Popizditis, zaprem Party...
Že par dni se zajebavam s slabimi handi, pa vseeno se držim na pozitivi, končno pride dan, ko se me karte držijo (resno, dobil sem vsaj trikrat AA, KK, QQ, JJ, ter nebroj AQ, AJ, pobarvanih konektorčkov...), pa popušim na celi črti. Danes ni dober dan za poker, grem raje en krog z avtodomom...


1. SNG - Sit 'N' Go, eno-mizni turnirji, torej turnirji za (običajno) 10 ljudi, kjer je prijavnina x$, nato pa si prvi trije razdelijo ta denar približno v razmerju 45%-25%-20%. Texas holdem, no limit, seveda...
2. Nekaj pokeraških izrazov:
all-in - ko "potisneš" vse preostale čipe v igro, s tem lahko kličeš še tako visoko stavo, vendar nazaj lahko od vsakega nasprotnika dobiš le toliko, kot si dal v igro, čeprav je na mizi več denarja...
short-stacked - ko imaš, glede na nasprotnike, malo žetonov
call - "klic" oziroma izenačenje stave
Več o poteku igre in stav

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Že cel teden ni bil ravi teden. Tudi meni se je to dogajalo. AA viden vsaj 5 X v 2 urah - kar se mi zdi veliko ampak... A če je kateri AA zmagal - ja prav noben ne. Kot, da so nam okužili celo Slo ne samo mene - kot kaže. Včerajšnji Sunday mi je pa itak živce jedel jedel in pojdel. taj do 700 in nekaj je le uspelo se prebiti ampak to je bila že bolj znanstvena fantasitka. Kako dobiti all in z 4,6 in ne AA, KK, AK in podobno. Potem pa dobiš namizo še nekoga, ki se je ravno okužil z all in boleznijo in hudiča vse mu odpre pa čakaš in čakaš da te prestavi na drugo mizo, da se znebiš pacienta - pa te juhej ampak kaj ko po 3 minutah še njega spet da na isto mizo - blajndi pa rastejo in te pijejo. katastrofa. Bo potrebno kak dan partija pustiti, da se spočije - a kaj ko je tako težko, ko greš mimo compa pa te tista ikonca z namizja tako lepo gleda... Saj ne gre, da bi šel mimo.

Anonimni pravi ...

Ne vem zakaj vsi tolk rinete na te sit and go pa six max variante, kjer je varianca full višja kokr na klasični full ring limit hold/em mizi...???

Vseen...srečno še naprej!

Lp,

CikoM

Anonimni pravi ...

No jaz sem bila na sit and go na kvalifikacijah za sunday milion na igri 5/10 pa nikjer NIČ od nič par dni
sem obupala in počakajmo par dni da se karte spočijejo

Anonimni pravi ...

Hmm... pokeraši :)

Ob eno stvar bi se spotaknil. Saj jst dobro vem, da so tile pokeraški izrazi težko prevedljivi, pa vseeno me tako odbijajo tele žargonske tujke. Nikol nism biu kakšen zagrizen nasprotnik tujk, sploh ne! Samo kar je preveč je pa preveč.

V razmislek (ali pa "Think about it...").

Shkarpyan pravi ...

@cikom: Če si dober, se ti splača SNGje igrat... Prva mesta prinesejo kar v redu izkupičke... Pa ni tak problem vedno "v denarju" zaključit... Tle so še večje ovce, kot na limitih... Pa še z majhnim številom kart in žetonov (short-handed, s-stacked) večina ne zna igrat... Plus, meni so limiti ultra dolgočasni. Preprosto se jih naveličam, čeprav vem, da bi jih blo pametno igrat. Ampak "no limit" ima svoj čar :] z AK v roki in nič na mizi klicat očitno odblefiran all-in... Nič ne preseže občutka, ko podvojiš čipe in si zadovoljno pokimaš :]

@\o/: Lažje je nekomu, ki igra poker povedat, ker so več al manj okrajšave, v slovenščini bi bilo pa morda začetniku enako nerazumljivo kot je sedaj. Se pa strinjam s tabo, da bi blo treba počasi forsirat tudi slovenske besede... Preveč tujk je pa res moteče, a šele ko se postaviš v kožo ne-rednega igralca... Bom probu jaz res en vedež o pokru napisat, ker trenutno ni nekega materiala, da bi lahko koga napotil, naj prebere.

Anonimni pravi ...

Ja se strinjam NL je pač NL. Včeraj sem preizkusila novi Monster samo ni NL me je kar malo zbegalo. Kako jih prestrašiti z nič v roki in all in.. pač ne gre. Potem pa na riverju dobi tisto kar čaka in mi spije AA. Za znoret. NL ima res svoj čar.

Da se kar nekaj prebrati na http://www.slo-poker.com/index.html
sicer pa če te zanima, ko začneš igrat zelo hitro notri padeš. Pa veliko literature obstaja in če imaš vsaj malo volje so ti vsi ti izrazi hitro domači. Pa tudi soigralci so prijazni - večinoma - če kaj ne veš pač vprašaš in je to to.

Sedaj pa en mini multi table pa kavico ;)