5.9.06

Please, you look

Včeraj sem po mukotrpnem in dolgočasnem učenju (na našem faksu drugačnega tako ali tako redko doživiš) šel za sprostitev na brezplačni turnirček na PartyPokru. Končni rezultat - tretje mesto od 11.500 prijavljenih. Najbrž bi lahko prilezel tudi na prvi dve mesti, ampak sem imel po šestih urah igranja poln kufer vsega in sem zato začel igrat na vse ali nič... Vseeno ni slabo, osmemu in šestemu mestu sem dodal še eno finalno mizo. Med turnirjem sem seveda na polno surfal in tako naletel (via everything tarantino) na parodijo kultnega Pulp Fictiona. Kdor me pozna, ve da Quentina Tarantina kujem v zvezde, ter da je zame Pulp Fiction daleč najboljši film, ampak o tem kdaj drugič. Spodnji filmček je sicer bolj primeren za tiste, ki film dobro poznajo, mene je nasmejal do solz. Ekstra info: filmček je parodija tudi na letošnjo lovsko nesrečo, ko je Dick Cheney ustrelil Harrya Whittingtona.



Ko smo že ravno pri filmih, spodnji trailer obeta skledo smeha. Človeka, ki sliši na ime Sacha Baron Cohen poznate verjetno vsi, a gotovo bolj po imenih Ali G in Borat. Angleški igralec in komik, ki prihaja iz židovske družine (oče Valižan, mama Izraelka) je znan po svojem neposrednem in na trenutke skoraj nesramnem humorju, ki pa pod svojo preprostostjo skriva inteligentno kritiko družbe. Kyažahštan tyelevižon prezentz - Borat: The Movie


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Čestitke za poker!!! Kolko $$$ je padlo? :)

prvega filmčka nism pogledal, saj Pulp Fiction-a ne poznam dobro :) me je pa zato tolko bolj navdušil Borat. Ko ga gledam je še mene sram :) To bo še sigurno zabavno :)

p.s. ker vem, da rad vržeš oko na mlade vzhodnjakinje, sem ti v link pripopal še sestrično Natalije Verboten. Besedilo je sestavila Natalija, koreografija pa tako ni potrebna, saj je nihče niti ne opazi :)

Mišel pravi ...

Hm ... tako, mimogrede: Valižan - prebivalec Walesa.

SSKJ: sicer ne vsebuje gesla Valižan, vendar je moja hipteza očitna iz sledeče razlage:

waleški -a -o in velški -a -o [prva
oblika valeški in valeški in velški] prid. (a;
e; e) nanašajoč se na Valižane ali
Wales: waleški jezik / waleški princ

Shkarpyan pravi ...

Ne boš verjel, ampak sem se spomnil, pol ko sem že zaprl računalnik, da sem se mogoče zmotu. Sem pa pol pozabu pogledat, hvala za opozorilo ;]