29.9.06

Presenečenje par exellence

Fantje in dekleta, dame in gospodje, od danes je uradno. Vaš avtor leti v Španijo.

Po vseh peripetijah, ki so se dogajale okrog te moje izmenjave, po tem, ko so me zavrnili, potlačili in dali vedeti, da sem zanje le vpisna številka, so na dragi Fakulteti za računalništvo in informatiko naredili največje možno presenečenje in (zaradi pomanjkanja študentov z izpolnjenimi pogoji in novega programa) vse študente 3. letnika spustili v 4. Mislim da tudi največji optimisti niso pričakovali tega in da se kar smejim ob misli, kako mora to dejstvo nervirati prof. Narcisa. V Ameriki ziher tega ne delajo tako. No, bomo o faksu drugič, imam na zalogi precej materiala.

Posledično sem torej status dobil tudi jaz in s tem dokončno zeleno luč za izmenjavo v Španiji. Predavanja tam dol so se mi sicer že začela in bom malce zamudil, ampak nekako mi ta fakt ne pokvari trenutnega veselja. Drug teden torej odletim v Albacete in preživim eno leto v Španiji. Res hvala vsem, ki so mi stali ob strani ta stresni mesec in so me držali pokonci. Bljah, kakšen klišejski stavek. Bom poizkusil še enkrat: Hvala vsem, ki so mi težili, da se bo vse rešilo in ki so z mano delali načrte za drugo leto. Uf, še zdaj ko pišem, kar ne morem verjet, da se je res to zgodilo, že petkrat sem kliknil refresh na domači strani fakultete, da bi videl če so slučajno zamenjali obvestilo z: "Naah, šalamala, nič nismo spustili, boli nas k."

Vglavnem blog bo dejansko dobil funkcijo, ki mu je bila namenjena ob odprtju, torej potovalni blog. Tako da, če vas zanima življenje v Španiji, zaznamki kličejo. Zdaj pa moram letet, kava, zavarovanje, štipendija, uf, pooblastila, stanovanje, dayuum.. . ;]

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

He he!!! Dobro so nas stestirali ane :) Pa naj kdo reče, da v življenju nimamo sreče :) Preden boš odletu, nas čaka še kakšen meter piva ;) ... da si popravimo okus po temle čudnem septembru!

Shkarpyan pravi ...

Ne moreš verjet, kako imaš prav :]

Anonimni pravi ...

Ej, sam lhku bi vam prihranli živce, pa to nardili že kak teden ali dva prej...Drgač pa čestitke in veliko uživancije v Španiji...

Anonimni pravi ...

Ja ja je kr tako... :P Sej sm ti reku da bo vse kul ;)
Se enkrat: Hvala bogu da se je zadeva resla and im sooooo happy for you!!!

Se mal pa gremo pit :P

Anonimni pravi ...

beu Robson #10 al pa temen Redondo #6 :D primitivc