28.8.06

Kamera+ideja

Včeraj sem med rednim pregledovanjem priljubljenih blogov opazil, da imava z Jonasom še eno skupno zanimanje. Filmčke domače oziroma nizkocenovne produkcije, kjer ideja in izvedba prevladata nad denarjem. V prejšnjem zapisu sem vam predstavil Balancing point, v Jonasoven blogu pa si poglejte videospota skupine OK Go, sploh prvi je odličen. Tale filmček pa mi leži že dolgo med zaznamki, sem čakal pravo priložnost, meni je izvedba res odlična:



Ko sem že zapiral laptop, sem se spomnil na še en star, a zato nič manj zanimiv video - Spasmodic:



P.S. Vem, nisem ažuren, ampak je spet napočil čas učenja, tokrat je vse še malce bolj voda-v-grlo-tekoče. Jutri pošljem prošnjo za pogojni vpis v naslednji letnik, saj je v primeru da ne naredim izpitov ogrožena moja izmenjava v Španiji. Jap, to sem izvedel štirinajst dni nazaj. Držite pesti...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Hude fore :) Za take stvari morš, poleg ideje seveda, imet zadost časa. Na prvi pogled bi reku - pa saj mi mamo preveč časa... saj ga mamo res, sam smo pa tud leni :) mau :)