28.11.06

Splošno drugič

No, pa sem se le spravil za portatil in bom poizkusil nekaj napisati. Prejšnji teden sem se nekaj obotavljal, hotel sem odgovoriti še na ostala vprašanja, ki ste mi jih postavili v komentarjih, ter dodati še sliko kakšne španske deklice, ampak me je konec tedna presenetilo neprijetno darilce v obliki virusa. Danes sem obiskal špansko zdravnico, celoten postopek je bil dejansko precj bolj hiter kot pri nas, dobil sem listek z uro 11:42 in dejansko sem, minuta gor ali dol, ob tej uri vstopil v ordinacijo. Imam precej močno virusno infekcijo grla, kar pomeni, da težko požiram, težko diham, poleg tega pa sem še bolj švoh kot madžarske prostitutke po koncu dirke na Hungaroringu. No ja, dobil sem zajetno škatlico konjskih tablet, tako da bo najbrž vse ok v najkrajšem času.
Torej, španske deklice. Kaj pa vem, vtisi so... mešani. V povprečju so res majhne, rjave, niti ne tako okrogle, čeprav se pa pozna, da tu ni pretiranih skrbi za izklesano telo, vendar bolj pri moških kot pri ženskah. Je pa dejstvo ena stvar, da so španske ženske nekako - enake. Dolgi, valoviti temni lasje, temne oči, tipična oblika obraza, potem pa še podoben stil oblačenja. Velikokrat sem že prebral v raznih intervjujih, ko so tujci govorili, da so Slovenke najlepše na svetu ravno zaradi svoje raznolikosti in sedaj popolnoma razumem, kaj so mislili s tem. Da ne bo kdo mislil, da hočem povedati, da tu ni lepih žensk, ravno nasprotno, ampak res lepe so predvsem tiste, ki ne izgledajo španke. Povprečje izgleda nekako tako:

Na naslovu na sliki si lahko ogledate precej slikic iz naše diskoteke. Hmm, sedaj ko gledam slike, opažam, da so punce res kar okrogle. Mogoče pa samo jaz filtriram, tako da niti ne opazim. Kakorkoli že, Prešeren je imel kar prav. Karakterno pa ne morem še nič kaj dosti povedati, po pripovedovanjih naj bi bile precej ostre, precej posesivne, tako da se Španci baje raje palijo za ženskami iz latinske Amerike, ki naj bi bile malce bolj umirjene.
Naprej, avtomobili. Jasno, statusni simbol tudi tu, avtomobili so nekako v istem rangu kot pri nas, torej precej dobrih, novih avtomobilov, najbrž so pri nas celo boljši. Tu je logično več španskih avtomobilov, prednjači Seat, predvsem novih Leonov je ogromno, veliko je tudi Alfic, manj pa je nemških mrcin, Bemfe in Mečke so večinoma stari modeli.
Kebra imajo tudi Španci ja, ampak očitno je tu bolj keberček, saj se ga ne upošteva preveč striktno. Že prvi teden so nam španski prijatelji povedali, da če veš, kam iti, ni problem, ampak smo kaj hitro ugotovili, da vse 24urne prodajalne rade volje prodajo alkohol. Sicer prijazen možakar iz 24ur, ki je najbližja Zoni (žurerskemu središču) je malce pojamral, ker smo pili pred njegovo trgovino, ker naj bi imel frko, če pride policija, ampak vse skupaj ni delovalo precej prepričljivo. Smo pa vseeno obljubili, da se bomo umaknili malce stran.
Ajoj, španska televizija. Na srečo je ne gledam dosti, ker še ne razumem vsega, ampak vseeno, španska televizija je ena velika katastrofa. Edina plusa sta veliko nogometa (čeprav najboljše tekme pobere Digital+, plačljivi kanal) ter ameriške/japonske risanke v popoldanskem času, npr. Simpsonovi, Futurama, DragonballZ, jasno vse sinhronizirane. Ostali program pa zasedajo razne cmerajoče nanizanke, neumni resničnostni šovi, absurdne oddaje, kjer pet, šest ljudi RESNO debatira o novicah iz rumenega tiska in podobno. Zvečer so sicer dokaj pogosti dobri filmi, ampak če risanke še nekako prenesem sinhronizirane, filmov ne morem prebaviti.
Do naslednjič!

2 komentarja:

Simon pravi ...

Ko smo te spraševali o deklicah smo mislili vse razen tistih, ki hodijo na računalništvo ... očitno si ti interpretiral ravno obratno ;)

Shkarpyan pravi ...

Niti ne...