12.2.07

Indeksirano

Preko Kratkočasnika sem naletel na enega bolj zanimivih in inovativnih blogov sploh. Avtorica bloga Indexed namesto besednega dolgovezenja uporablja grafe. Blog je bil navdih za še eno zanimivo stvar, za spodnji grafofilmček le Grand Content. Mimogrede, Kratkočasnik me je na njihovo blogrolo uvrstil že takrat, ko sem šele dobro začenjal s pisanjem bloga in sem 12. najbolj obiskan link iz njihove strani. Muchas gracias!

Naj opozorim še na en blog, ki si zasluži pohvale za inovativnost in kvalitetno vsebino. Ime 1001 film ne sporoča niti desetino tega, kar dejansko vsebuje. Zanimive in jedrnate filmske kritike, poučna in zabavna matematika (ter fizika), osebni pogledi na življenje in inteligenten humor. Pri meni je romal v priljubljene že ob prvem obisku. Še apel na vse tiste, ki redno spremljate 10+ blogov - začnite uporabljati RSS feede. Jaz sem se jih do sedaj zmotno otepal kot nekaj neuporabnega, ampak nedvomno bo RSS agregator v kratkem postal nujnik med orodji vsakega surfača.

Zadnje čase dobivam vedno več obiskov preko Googlovega iskalnika. Ko spremljam statistiko se neredko nasmejim nad iskalnimi pojmi, ki pokažejo na Šúnd:
- italijanke in domorodci
- učimo se špansko
- pasivno kajenje
- špansko pogrešam te
- bundesliga look
- frizura za goste lase slike
- slike s koncertov just swallow
- sofer kombija zaposlitev

Indeksirano: