12.12.06

Foto zapis - Lučke

Še šest dni do mojega obiska rodnih krajev! Bolj, ko se bliža datum odhoda, bolj sem nestrpen. Komaj čakam, da spet vidim družino in vse prijatelje, ter da po dolgem času "zašetam" po Ljubljani. Defenitivno moram na kosilo v Oljko, na pico v Fokulusa, nekam na Illy kavo in še kup drugih stvari, ki so postale v prestolnici običaj, tu pa so manj kakovostne. In pa komaj čakam, da vidim okrasitev stare Ljubljane. Ne dvomim, da je tudi letos krasno, za pokušino sem že prejel sliko od cimrov. No, tudi v Albaceteju je mesto dokaj okrašeno, ampak manjkajo Ljubljanica, mostovi in grad...






Slike so, kar so, malce sem poizkusil rezultate popraviti v Photopaintu (prisegam na Corel, čeprav bo potrebno slej ko prej preklopiti na Photoshop), ampak izposojen digitalec že malce peša...

2 komentarja:

Hermitko pravi ...

Sej ne rečem, da niso lepe slike, sam po slikah sodeč je vseeno lepša ljubljana. Vsaj en čas, ko mi je dejansko všeč.

JaJZi pravi ...

A v Ljubljani pa ni časa za pisanje blogov al kaj?