7.1.07

Srečno Kekec

Če še ne veste, je slovenska reprezentanca nekaj dni nazaj dobila novega selektorja. Še eno žrtveno jagnje gospoda Zavrla je postal nihče drug kot gospod sokomentator Matjaž Kek. Lahko bi se razpisal malo o tem, kako zadnje čase ne kaže ravno blestečih rezultatov, kako bo z debaklom in zamenjavo v novem ciklusu izgubil še več kredibilnosti in kako se morebitni povezavi z dr. Verdenikom smejimo vsi, ki bolj podrobno spremljamo nogomet, ampak je kolega abcd vse to in še več lepo upesnil v eni izmed nogometnih tem na Mn3njalniku:

KEKOVA PESEM

Jaz pa pojdem in zasejem
slabo igro v gosteh,
v eni roki nosim sranje
u drugi roki smeh pri ljudeh!

Kdor napadalne igre štima
zmeri da gol za las,
če mu kdo nastavi zanko
mu zmanka zadnji pas

Jaz pa pojdem in zasejem
slabo igro v gosteh,
Lejga LAvrič, kje je MAvrič
evo gol in velki smeh

Bistri Mile, hitri Komac,
same zvezde vrh glave,
špilajo kot ene pičke
in zopet smo na dnu table!

Jaz pa pojdem in zaprosim
Verdenika za pomoč,
remi nam ne uide, mogoče pride,
če bo razmišljal na vso moč!

Jaz pa pojdem in zasejem
slabo igro in velki stok,
v eni roki nosim sranje
u drugi roki Zavrlov jok!

Mišel, kaj meniš, bi bilo za na televizijo? :)

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Sporočilnost je jasna in ostra :) rima bolj kot ne svobodna. .. Takole bom ocenil... vredno objave :)

Hermitko pravi ...

Jst srčno upam, da se motim, ampak mislim, da bo Kek speljal reprezentanco še na nižjo točko, če nižje sploh lahko gremo...

Mišel pravi ...

Hm ... misliš za stari Š? :)
Edino vprašanje, ki se mi ob tem poraja, je, kdo bi to zapel? Zahović? Milinović? Milovanovič?

Anonimni pravi ...

Zanimivo vprašanje - kdo bi tole zapel? Dozdeva se mi, da posluha tako ali tako nobeden od reprezentantov nima... tako da bi jaz izbral kakšno vizualno zanimivo kombinacijo. Recimo duet Koren - Cipot (Fabi lahko recimo Korena naloži na rame), ali pa recimo kvartet Cipot, Novakovič, Koren in Semler :) Slednja dva bi seveda postavil v prvo vrsto ;) Kek pa zraven daje ritem na lončeni bas.

Oooo ja, bi se dalo sestavit kar simpatično zasedbo :)

Shkarpyan pravi ...

Hmm, res zanimivo vprašanje. Če hočemo ohraniti tisti stari, planinski napev, potem mislim, da bi znal dr. Stare (po kakšnem kozarčku, jasno) kar dobro potegniti vižo :]
Za bolj moderno izvedbo pa po moje ni boljšega kot učenjak Gliha.

Mišel pravi ...

dr. Stare? Dobra izibra! Sicer pa bi ta pesem lahko bila tudi eden od kriterijev za vstop v reprezentanco. Zapeti bi jo bilo potrebno v slovenščini.
:)